opgeruimd bureau

ORGANIZING

Wil je inzicht in wat je echt gebruikt, nodig hebt en mooi vindt? Wil je een efficiënt ingerichte en inspirerende werkplek? Wil je tijd voor jezelf en voor de dingen waar je blij van wordt? Wil je een passende dag- en/of weekindeling?

Als professional organizer kan ik je met deze vraagstukken helpen. Dit kan door je te ondersteunen bij het organiseren van je spullen, (digitale) administratie en tijd. Ik begeleid je bij het maken van keuzes en het aanbrengen van structuur. Dat zorgt ervoor dat er orde en overzicht ontstaat en dat je weer grip krijgt op je leven.

Ook met hulpvragen bij een levensgebeurtenis kan ik je helpen, denk hierbij aan:

  • Overlijden; het uitzoeken van spullen van een dierbare
  • Verhuizing; je huis verkoopklaar maken
  • Scheiding
  • Samenwonen
  • Geboorte

WERKWIJZE

1. Kennismakingsgesprek

Ik kom naar je toe voor een vrijblijvend gesprek om kennis te maken en te kijken wat je huidige situatie en je concrete vraag is.

2. Offerte

Na ons kennismakingsgesprek ontvang je een offerte waarin ik het plan beschrijf hoe we jouw vraag het beste samen kunnen aanpakken. Elke vraag is uniek, daarom werk ik niet met vaste tarieven.

3. Samen aan de slag

Na het goedkeuren van de offerte gaan we samen stap-voor-stap in jouw tempo aan de slag. We plannen een afspraak in die maximaal drie uur duurt. Opruimen betekent niet dat je alles moet weggooien. Ik help, jij maakt de keuzes.

4. Voortgang en evaluatie

Na een aantal weken neem  ik contact met je op om te evalueren. We bespreken samen of er nog aandachts-punten zijn, waarbij je mijn hulp kunt gebruiken. Ook ontvang ik dan graag feedback van jou hoe jij mijn dienstverlening hebt ervaren.

WIL JE GRAAG MEER WETEN OVER ORGANIZING?